Luna trecută, capul de afiș în materie de știri legate de industria jocurilor video a fost ținut de vestea închiderii studioului de producție LucasArts, recent achiziționat de Disney. Noul proprietar al francizei Star Wars a afirmat, la acea vreme, că pe viitor are de gând să apeleze la studiouri terțe pentru realizarea eventualelor noi jocuri din seria Războiului Stelelor.
Zis și făcut: Disney tocmai a anunțat încheierea unei înțelegeri cu Electronic Arts, publisher-ul primind astfel drepturile exclusive de a dezvolta și publica jocuri video „core” Star Wars. Ce înseamna acest „core”? Este vorba de o prescurtare a termenului „hardcore”, adică jocuri dedicate unei audiențe de gameri impătimiți, și nu titluri „ușurele”, orientate către publicul „casual” (jucătorii de ocazie). De această categorie de jocuri (pentru mobile și tablete, rețele de socializare, sau dedicate mediului online) se vor ocupa în continuare cei de la Disney.
Bineînțeles, ambele părți s-au declarat încântate de această colaborare, Frank Gibeau (președinte EA Labels) declarând că studiourile DICE (seria Battlefield, Mirror”s Edge) și Visceral Games (seria Dead Space) abia așteaptă să se alăture celor de la BioWare (Star Wars: The Old Republic) în procesul de producție a noilor titluri Star Wars.
Totuși, ce se va întâmpla cu jocurile Star Wars pe care LucasArts le avea deja în producție? Ce se va alege de un titlu promițător precum Star Wars 1313? Va continua Electronic Arts dezvoltarea acestuia sau va fi dat uitării? Răspunsurile le vom afla, cel mai probabil, la ediția E3 din acest an.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER